2008-12-03

Onsdag


Från igår kväll till imorses.

Du sov, båda sov, du vaknade, jag vaknade, båda vaknade, båda somnade inte om, båda sov, jag vaknade, du vaknade, du låg kvar, du somnade om, jag hade skola. Jag älskar dig Jimmi.
__________________________________________________________

Benhinnorna skriker, blir att massera med is idag. Jag kan inte påstå att det var seriös specialidrott idag och jag är trött. En träning kvar och sen ska jag hem för att vila. Det blir väl inget mer att göra idag, jag vet iallafall inget. 4 prov kvar sen är det jullov. Om 28 min börjar träningen i Nolhaga, får sätta mig på sadeln och cykla dit. Och nu är det visst bara 25 min kvar, tiden går för snabbt ibland, förutom på matte lektionerna.

Sen så fyller Sandra 20 år idag och är långt borta i Australien. Grattis och jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar