2008-12-01

Måndag

Glad om inte annat!

Idag åkte jag till hälsostudion och det var inte för att träna. Utan för att sola en stund och sen hydrojeten. Tänkte ta massagestolen med men jag kände inte för det när jag såg en tjock tant sitta i den. Jag cyklade hem sakta med musik i öronen och tänkte på allt och inget. Jag åkte förbi platsen där jag och Jimmi träffades för första gången på riktigt och då kan man inte låta bli att le. Nu är jag hemma med en lite ostelare rygg och ska snart laga något gott. Sen så får vi se om Lurken kör skiten ur oss ikväll eller om han är snäll, vilket han inte brukar vara när det gäller träning.

Idag har jag även skaffat en sitemeter, så jag kan se hur många besökare jag har. Jag vet inte om den funkar men får väl se om en vecka om något har ändrats i besöksstatistiken. Jag hoppas iallafall att jag kommer ha en besökare som antagligen är min trogna läsare Sandra. Sen får jag lägga till Bella också som jag hade helt glömt bort.

_______________________________________________________

Lyssna nu på mig!

Det är en sak jag gärna vill göra. Det är nämligen så att det jag vill är att tokslösa min kärlek på dig. Jag vill gosa med dig nästan ohälsosamt länge. Jag vill helt enkelt kyssa dig tills vi får andnöd. Jag kommer ihåg förra julen när jag lyssnade på låten "All I want for christmas is you". Jag tänkte på dig varje gång. Nu ska jag allt sätta på den låten bara för det.

För mig är du en vän, en bästa vän och en pojkvän.

Jag älskar dig,
och du har haft mitt hjärta i din hand sen den 5/2-08.
_______________________________________________________

4 kommentarer:

  1. jag spanar in din blogg ibland. det vet du, haha. hur ser statistiken ut nu? ska jag inte fixa den andra sidan åt dej?

    SvaraRadera
  2. Svar till Bella: Okej, jag ska lägga till dig med :)

    SvaraRadera
  3. Svar till Sandra: Ja, du får fixa en annan för den verkar inte funka! Säg sen hur du gjorde för Rosalie i min klass vill med ha det :)

    SvaraRadera