2009-02-21


Godmorgon folket! Alldeles strax är det match mot Banér och en efterlängtad lagfest väntar ikväll. Elin ska blanda något gott med turkisk peppar så får vi hoppas att det smakar. Nedanför följer gårdagens frågor ifrån frågestunden.

Vilka artister, filmer, skådespelare, låtar gillar du mest?

- Jag tror aldrig jag har haft en favoritartist men när man var liten stod Spice girls och Backstreets boys högt upp på listan. Jag tror det bara var för att alla andra älskade dom.

- När det gäller film kan jag vara en riktig filmslukare men science fiction är inte min grej. Jag gillar Sex And The City, Changeling och många filmer som är baserad på sanna berättelser. Det känns mer värt att se sådana filmer.

- Jag verkar vara en rätt torr människa eftersom jag har svårt att svara på dessa frågor men några låtar kommer jag alltid hålla hårt om hjärtat för dessa låtar påminner om något. Näst intill alla James Morrisons låtar när jag är på humör, Good Charlottes låt "We believe", det har varit en favorit länge. Sen en låt som jag har börjat lyssna sönder som är med på en bröllopsvideo som är jättekänd.

Vilken mat vill du ha om någon skulle bjuda dig på middag?

- Oj, ännu en mycket svår fråga. Jag kan i princip ta allt, fast inget slår en köttbit.

Vem har du som favoritsyster?

- Jag "använder" mina systrar till olika saker så alla blir en favorit i sig. Matilda kan man leka med och busa, Isabella kan man flumma sönder med men ändå bråka ihjäls sig med också! Sandra är systern jag nästan berättar allt för, vi tänker ofta på samma saker och ord.

Vilka egenskaper tycker du en bra vän ska ha?

- God lyssnare, något känslosam, förstående, kan ta ett skämt och älskar att skratta.

Vad vill du jobba med efter gymnasiet?

- Precis innan gymnasiet ville jag bli reseledare, tänk vad skoj det skulle vara att resa och jag älskar det! Klart det fortfarande skulle vara kul men nu har jag inget som jag har nappat på.

Vilka favortilag har du i fotboll inom alla de stora ligorna?

- Man blir "tvingad" att kolla på fotboll ibland med favoriten men trots det bryr jag mig inte.

Vilken resa har varit den roligaste du upplevt?

- När familjen åkt till varma länder har det alltid varit härligt men inget slår alla skidresorna genom tiderna. Norefjäll var bäst, jag har aldrig skrattat så mycket på någon skidresa. Jag vill bara tillbaka.

Stämmer det att du har haft en tandställning med spännband runt huvudet?

- Kort ska jag svara på detta: ja! haha.

När gick du på toa senast?

- Ca 5 minuter sen Bella!

3 kommentarer:

  1. sv; haha, har aldrig tänkt på det på något kort, men man ser alltid sånna saker själv, t ex om man har lite utväxt så tänker man ju mer på det själv än vad andra gör :)

    SvaraRadera
  2. tråkigt att inte fler skickade in frågor. jag undrar vad det beror på. lathet antagligen, men de hade ju chansen att fråga vad som helst! nej, nu vill jag faktiskt starta ett uppror mot detta!

    SvaraRadera
  3. Drömresemål ? Pös eller slapp ? Favoritmatch ? Bästa handbollsminne ?

    SvaraRadera