2009-03-29

Navelpiercing?

Igår åkte jag och mina systrar in till Göteborg för att shoppa. Jag åkte nog mest dit för att pierca mig men då fanns det inga lediga tider på "barbabella". Istället fick jag en tid på måndag klockan 17.00.
Och nej jag kommer inte lägga upp en bild på min mage sen och jag tänker heller inte lägga upp en bild på "snyggast.se" som många tjejer gör.. "Man har dragit ner troskanten lite och fotat nedifrån för att visa sin piercing". Det är då många småkillar som sitter och runkar till de bilderna, hehe. Menmen, nu ska det äntligen göras och jag är rädd för den stora nålen som ska köras igenom.

5 kommentarer:

  1. Jaa, det blev bra. nu har du länk på min blogg all the time :P

    SvaraRadera
  2. okej :) men jag fann dem inte i täby :/

    SvaraRadera
  3. skriv om de roliga sakerna också. att Bella fick snor på sin hand, hahahaha. det vill och måste folk veta! de små sakerna.

    SvaraRadera
  4. Du gör rätt i att inte visa bild.
    Men i sommar blir det nog fint, till den svarta bikinin. (Eller var det inte du som pratade om svrt/vit grejen?)

    Rebecca.

    SvaraRadera
  5. du gör som du vill, men man kan ju fota en navelpiercing utan att behöva fota troskanten... utan verkligen lägga fokuset på piercingen på riktigt

    SvaraRadera