2009-03-10

Liten text = bara intressant för mig
Jag älskar sådana här dagar! Man börjar skratta åt allt möjligt, spänner hela kroppen och vill skrika allt vad man kan. Jag cyklar hem efter skolan och ser Jimmis hus ca 60m bort. Efter den dagen vi blev tillsammans har jag alltid tagit den vägen. Kroppen spänner sig lika extra och jag kramar handtagen på cykeln allt hårdare. Jag vill att cykeln ska lyfta med det blir bara någon liten millimeter. Jag ville egentligen bara vända, slänga mig i hans armar och visa honom hur glad jag är idag. Det är så skönt att skriva om sådant man älskar, tack bloggen. Resten av min cykeltut hemåt blev låten "With you" men Chris Brown som spelades. You know I would try to be your everything.

(Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg i föregående inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar